Fakturační adresa:

Papírnictví AKM a.s.

Pod Haltýřem 1497/11

148 00  Praha 414

IČ: 24783412

DIČ: CZ24783412

KONTAKTUJTE NÁS

Korespondenční adresa:

NC Atrium Flora

Papírnictví AKM a.s.

Vinohradská 151

130 00  Praha 3

E-mail: info@akm.cz

Telefon: +420 720 980 832

Kancelář:

Papírnictví AKM

Bryksova 44

190 00  Praha 9

E-mail: info@akm.cz

Odpovědná osoba:

Filip Malý

provozní ředitel

E-mail: filip.maly@akm.cz

NC CČM

Papírnictví AKM a.s.

Chlumecká 765/6

198 19  Praha 9

NC Atrium Flora

Papírnictví AKM a.s.

Vinohradská151

130 00  Praha 3

+420 720 980 837

+420 720 980 832

NC Galerie Harfa

Papírnictví AKM a.s.

Českomoravská 2420

190 00  Praha 9

+420 720 980 835

NC Centrum Chodov

Papírnictví AKM a.s.

Roztylská 2321/19

148 00  Praha 4

+420 720 980 833

NC Centrum Krakov

Papírnictví AKM a.s.

Lodžská 850/6

181 00  Praha 8

OC Letňany

Papírnictví AKM a.s.

Veselská 663

199 00  Praha 9

+420 720 980 836

+420 720 980 834

OC Lužiny

Papírnictví AKM a.s.

Archeologická 2256/1

155 00  Praha 5

+420 720 980 841

NC Arkády Pankrác

Papírnictví AKM a.s.

Na Pankráci 1727/86

140 00  Praha 4

+420 720 980 839

NC Quadrio

Papírnictví AKM a.s.

Spálená 2121/22

110 00  Praha 1

+420 720 980 838

OC Nový Smíchov

Papírnictví AKM a.s.

Plzeňská 8

150 00  Praha 5

+420 720 980 840

OC Centrum Stromovka

Papírnictví AKM a.s.

Veletržní 24

170 00  Praha 7

+420 730 171 327

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád prodejen Papírnictví AKM a.s.

 

Případné reklamace v naší prodejně Papírnictví AKM a.s. vyřizujeme podle platného znění Občanského zákoníku a podle plného znění Zákona na ochranu spotřebitele.

(dle paragrafu 13 zákona č.634/1992Sb. O ochraně spotřebitele)

 

  1. Pro každou reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu a zaplacení reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list (nebo svědeckou výpověď).

  2. Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení.

  3. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, nepřípustným nebo jinak neodborným zásahem. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

  4. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

  5. Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna. Tato doba nezbytně nutná pro opravu vady se do záruky nepočítá.

  6. V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz.

  7. Dojde-li k výměně, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.

 

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2017

§ 14

Informační povinnost o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

(1) Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách.

(2) V případě sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, poskytne prodávající spotřebiteli informace uvedené v odstavci 1 v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

© 2017 filip.maly@akm.cz

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon